Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Stel ons jouw vraag

Kantoormeubilair uit onze schatkamers

Waarom moet ik kiezen voor refurbished kantoormeubilair?

  • Je bespaart veel geld, omdat je geen geld uit te hoeven geven voor nieuwe meubels.
  • Je ecologische footprint is minimaal.
  • Je draagt bij aan duurzaam en verantwoord ondernemen.
  • Het bewustzijn van werknemers omtrent duurzaamheid en milieu wordt verhoogd.
  • Eerlijk is eerlijk – het verbetert de reputatie van je bedrijf.
  • Een fijne werkplek heeft een grote impact op het werkplezier en de productiviteit van je medewerkers.

Wat is de kwaliteit van refurbished kantoormeubilair?

Kantoormeubilair dat bij ons binnenkomt, moet voldoen aan een aantal eisen. Is dit niet het geval? Dan laten we het meubilair repareren, opknappen, opnieuw stofferen of vervangen. We beloven dat we alleen meubilair leveren dat door ons gecontroleerd is.

Heb ik garantie op het kantoormeubilair van de Circulaire Schatkamer?

We bieden – afhankelijk van het product – een garantie van 3 tot 5 jaar. Bij een (technisch) gebrek binnen de garantietermijn repareren we het meubelstuk kosteloos of zorgen we voor gelijkwaardig alternatief meubilair. De garantie vervalt als er niet op de juiste manier gebruikt wordt gemaakt van het product óf als het meubilair breekt of beschadigt door je eigen toedoen.

Kunnen jullie kantoormeubilair halen en brengen?

Je kunt de producten – tegen betaling – laten ophalen of bij ons af komen geven. Hiervoor maak je van tevoren een afspraak met ons. Hetzelfde geldt voor het leveren van het meubilair.

Kunnen jullie stoelen opnieuw laten stofferen?

Uiteraard! Wanneer stoelen (of ander meubilair) opnieuw gestoffeerd moeten worden, maken wij een offerte op maat. Bij akkoord halen we de stoelen op, brengen we ze naar de stoffeerder en leveren we ze weer bij je af.

Kantoormeubilair verkopen aan de Circulaire Schatkamer

Kopen jullie ook kantoormeubilair op?

Zeker! Meubilair dat niet meer gebruikt gaat worden, halen we op en verkopen we door op de webshop. Zo kunnen we kantoormeubilair een tweede leven geven. Wil je weten hoeveel meubels jij in opslagruimtes hebt staan? Doe dan onze Quickscan.

Kunnen we bij jullie onze voorraad opslaan?

Het meubilair kan 6 maanden lang in één van de schatkamers worden opgeslagen. Zo heb jij er geen omkijken meer naar. Daarna bespreken we wat het vervolgtraject is. Het meubilair in kamer 1 kan op ieder moment gebruikt worden om je eigen kantoorruimte circulair in te richten.

We kunnen ons opgeslagen kantoormeubilair nog goed gebruiken, maar het heeft nog wel wat TLC nodig. Wat kunnen jullie voor ons betekenen?

Wil je stoelen opnieuw laten bekleden? Regelen we voor je! Heeft die mooie, robuuste tafel een likje verf nodig? Wij gaan aan de slag! We hebben betrouwbare partners waar we nauw mee samenwerken. De Circulaire Schatkamer verzorgt én bewaakt het hele proces.

Leveren van refurbished kantoormeubilair

Wat is de levertijd van het kantoormeubilair?

De levertijd van de producten bestaat doorgaans uit 7 dagen (5 werkdagen). Mochten we om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen we je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Zijn er wensen voor een snellere levering dan is dit eventueel na overleg ook mogelijk.

Wat kost het om refurbished meubilair te laten leveren?

De kosten voor het leveren van kantoormeubilair zijn €75 euro. Bij levering in het buitenland kosten in overleg.

Kan ik de meubels ook komen halen?

Uiteraard kun je de meubels ook bij ons komen ophalen. Dit is gratis. Je kunt met ons contact opnemen, zodat we een afspraak kunnen inplannen voor het afhalen van meubilair.