Veelgestelde vragen
Wil je toch andere vragen stellen?
Geen zorgen! We helpen je graag verder. Stuur ons een e-mail naar info@decirculaireschatkamer.nl of gebruik ons contactformulier voor specifieke vragen. Ons team staat klaar om je snel en persoonlijk te antwoorden. Bedankt voor je geduld!
neem een kijkje op onze sociale media kanalen. Mogelijk vind je het antwoord daar:
- Facebook: Volg ons op Facebook
- Instagram: Volg ons op Instagram
Kantoormeubilair uit onze schatkamers
Waarom moet ik kiezen voor refurbished kantoormeubilair?
- Je bespaart veel geld, omdat je geen geld uit te hoeven geven voor nieuwe meubels.
- Je ecologische footprint is minimaal.
- Je draagt bij aan duurzaam en verantwoord ondernemen.
- Het bewustzijn van werknemers omtrent duurzaamheid en milieu wordt verhoogd.
- Eerlijk is eerlijk – het verbetert de reputatie van je bedrijf.
- Een fijne werkplek heeft een grote impact op het werkplezier en de productiviteit van je medewerkers.
Wat is de kwaliteit van refurbished kantoormeubilair?
Kantoormeubilair dat bij ons binnenkomt, moet voldoen aan een aantal eisen. Is dit niet het geval? Dan laten we het meubilair repareren, opknappen, opnieuw stofferen of vervangen. We beloven dat we alleen meubilair leveren dat door ons gecontroleerd is.
Heb ik garantie op het kantoormeubilair van de Circulaire Schatkamer?
We bieden – afhankelijk van het product – een garantie van 3 tot 5 jaar. Bij een (technisch) gebrek binnen de garantietermijn repareren we het meubelstuk kosteloos of zorgen we voor gelijkwaardig alternatief meubilair. De garantie vervalt als er niet op de juiste manier gebruikt wordt gemaakt van het product óf als het meubilair breekt of beschadigt door je eigen toedoen.
Kunnen jullie kantoormeubilair halen en brengen?
Je kunt de producten – tegen betaling – laten ophalen of bij ons af komen geven. Hiervoor maak je van tevoren een afspraak met ons. Hetzelfde geldt voor het leveren van het meubilair.
Kunnen jullie stoelen opnieuw laten stofferen?
Uiteraard! Wanneer stoelen (of ander meubilair) opnieuw gestoffeerd moeten worden, maken wij een offerte op maat. Bij akkoord halen we de stoelen op, brengen we ze naar de stoffeerder en leveren we ze weer bij je af.
Kantoormeubilair verkopen aan de Circulaire Schatkamer
Kopen jullie ook kantoormeubilair op?
Kunnen we bij jullie onze voorraad opslaan?
Het meubilair kan 6 maanden lang in één van de schatkamers worden opgeslagen. Zo heb jij er geen omkijken meer naar. Daarna bespreken we wat het vervolgtraject is. Het meubilair in kamer 1 kan op ieder moment gebruikt worden om je eigen kantoorruimte circulair in te richten.
We kunnen ons opgeslagen kantoormeubilair nog goed gebruiken, maar het heeft nog wel wat TLC nodig. Wat kunnen jullie voor ons betekenen?
Wil je stoelen opnieuw laten bekleden? Regelen we voor je! Heeft die mooie, robuuste tafel een likje verf nodig? Wij gaan aan de slag! We hebben betrouwbare partners waar we nauw mee samenwerken. De Circulaire Schatkamer verzorgt én bewaakt het hele proces.
Leveren van refurbished kantoormeubilair
Wat is de levertijd van het kantoormeubilair?
De levertijd van de producten bestaat doorgaans uit 7 dagen (5 werkdagen). Mochten we om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen we je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Zijn er wensen voor een snellere levering dan is dit eventueel na overleg ook mogelijk.
Wat kost het om refurbished meubilair te laten leveren?
De kosten voor het leveren van kantoormeubilair zijn €75 euro. Bij levering in het buitenland kosten in overleg.
Kan ik de meubels ook komen halen?
Uiteraard kun je de meubels ook bij ons komen ophalen. Dit is gratis. Je kunt met ons contact opnemen, zodat we een afspraak kunnen inplannen voor het afhalen van meubilair.
Hoe stel je een duidelijk vraag
1. Wees Duidelijk en Specifiek
Formuleer je vraag helder en precies. Vermijd vage of algemene vragen. Hoe specifieker je vraag, hoe gemakkelijker het is om een nuttig antwoord te krijgen. Bijvoorbeeld, in plaats van “Hoe werkt dit?”, vraag “Kun je uitleggen hoe ik deze functie gebruik op mijn apparaat?”
2. Geef Context
Bied relevante achtergrondinformatie om je vraag te verduidelijken. Dit helpt de ontvanger om je vraag beter te begrijpen en een gerichter antwoord te geven. Bijvoorbeeld, vertel wat je al geprobeerd hebt of welke specifieke situatie je hebt.
3. Wees Beleefd en Open
Stel je vraag op een respectvolle manier en blijf open voor verschillende antwoorden. Bedank de persoon voor hun tijd en moeite. Een beleefde en open houding bevordert een positieve interactie en zorgt ervoor dat je vraag serieus wordt genomen.
Wat is het nut
1. Bevordert Actief Leren
Vragen stellen helpt je om informatie dieper te verwerken. Door actief vragen te formuleren, zoek je naar antwoorden en verduidelijkingen, wat leidt tot beter begrip en kennisbehoud. Dit proces van zelfontdekking en kritisch denken versterkt je leerervaring en helpt bij het internaliseren van nieuwe informatie.
2. Stimuleert Innovatie en Probleemoplossing
Het stellen van vragen kan leiden tot innovatieve oplossingen en nieuwe ideeën. Door vragen zoals “Wat als?” of “Waarom doen we dit niet anders?” te stellen, daag je bestaande aannames uit en ontdek je alternatieve benaderingen. Dit kan leiden tot creatievere oplossingen en verbeteringen in processen en producten.
3. Versterkt Communicatie en Relaties
Vragen stellen bevordert open communicatie en versterkt relaties. Het toont je betrokkenheid en interesse in de ander, wat helpt bij het opbouwen van vertrouwen en wederzijds begrip. Door actief te luisteren en relevante vragen te stellen, kun je misverstanden voorkomen en effectiever samenwerken.